top of page
רכב ליסינג לעצמאים

בית >> מידע מקצועי >> רכב ליסינג לעצמאים

רכב ליסינג לעצמאים

כיום רוב מוחלט של בעלי העסקים מחזיקים ברכב לצורכי העסק. כאשר מגיעה העת להחליף את רכב העבודה ברכב חדיש יותר, כדאי לערוך בדיקה מקיפה בכדי למקסם את האפשרויות. רכב ליסינג לעצמאים - כך תבחרו נכון את הרכב המתאים ביותר לעסק שלכם.
 

עצמאים מתמודדים עם שלל אתגרים מורכבים. לא פעם, ההתנהלות מול אתגרי היום-יום גוזלת את כל הזמן, האנרגיות והפניות הרגשית הנדרשים לפיתוח העסק ולחשיבה אסטרטגית. כדי להבטיח שתוכלו להקדיש את המשאבים הראויים לניהול השוטף ולקידום היוזמה בעסק, חשוב לייעל עד כמה שניתן את ההיבטים התפעוליים. כשזה מגיע לאחזקת הרכב העסקי, מודל הליסינג מציע כיום פתרון נוח וגמיש. עם זאת, הוא גם דורש הפעלת שיקול דעת והיכרות עם שלל המורכבויות. ריכזתי כאן כמה טיפים שיאפשרו לכם למצות את המיטב מרכב ליסינג לעצמאים.

שוחחו עם הרו"ח

רכישת רכב לשימוש עסקי היא הוצאה שעשויה להיות מוכרת במלואה. חשוב להבין את השלכות המס של רכישת רכב על העסק שלכם. רכב ליסינג לעצמאים עשוי להיחשב כהוצאה מוכרת ולהעניק ניכויים שיצמצמו את חבות המס הכוללת. מעבר לכך, בידקו באיזה מסלול עדיף לבצע את הרכישה. רכישה באמצעות כספי העסק, עסקת ליסינג או מימון מהבנק.

הטבות מס

בעת שבעל עסק עצמאי רוכש רכב/ים בשיטת הליסינג, הוא עשוי ליהנות מהטבות מס משמעותיות. התשלומים בעבור עסקת הליסינג נחשבים כהוצאה מוכרת הניתנת לניכוי. כך ניתן להקטין את ההכנסה החייבת ולצמצם את חבות המס הכללית. ישנן הטבות מס נוספות הקשורות לפחת והוצאות תפעול של רכבי ליסינג. הרו"ח שלכם יוכל לסייע למקסם את החיסכון בתשלומי המס. קניית רכב באמצעות ליסינג לחברות מציעה יתרונות נוספים שהופכים את מסלול זה לאופציה אטרקטיבית. 

בחירה נכונה של רכב ליסינג לעצמאים

במידה ובחרתם לרכוש רכב באמצעות ליסינג, חשוב להגדיר במדויק את הצרכים התפעוליים של העסק. כך יתאפשר לכם לבחור בפתרון התחבורתי והפיננסי שישרת את העסק בצורה המיטבית. זהו הזמן לבחון האם נדרש גם כיסוי תפעולי, איזו מן פוליסת ביטוח תעניק מענה מתאים, איזה סוג רכב תואם את הציפיות שלכם והאם ישנם שירותים נלווים כלשהן שחשוב שייכללו בהסכם. החברה שתוכל להציע את כלל הדרישות בתעריף הנוח ביותר, תהיה ללא ספק בחירה נבונה.

התייעצו עם מומחה בתחום

לפני שמקבלים כל החלטה, מומלץ לפנות אל יועץ ליסינג המתמחה בעבודה מול בעלי עסקים. יועץ ליסינג יכול לספק תובנות והמלצות חשובות המותאמות לצרכים ולמטרות הספציפיות שלכם. כמו כן, לעתים קרובות הם יוכלו לחשוף בפניכם מבצעים ייחודיים שאינם זמינים לקהל הרחב. לאחר זיהוי הצרכים, היועץ יוכל לנהל את המשא ומתן ולמצות עד תום את האפשרויות לחיסכון. ליסינג יעיל המותאם לצרכים של העסק מצריך תכנון, מחקר ומשא ומתן קפדני על מנת להבטיח עסקה מוצלחת. על ידי הגדרת הצרכים העסקיים, בדיקת כלל האפשרויות הזמינות והיוועצות באנשי מקצוע המתמחים בתחום, ניתן ליהנות מרכב שעונה במדויק על דרישות העסק.

טל חן - יועץ ליסינג

נעים להכיר, אני טל חן - יועץ ליסינג. אם את/ה מנהל/ת צי רכב, בעל/ת עסק עצמאי/ת המעוניין בקבלת הצעת מחיר לליסינג - אני כאן עבורך. מגוון פתרונות ליסינג מימוני או תפעולי בהתאמה אישית לכל סוגי העסקים והחברות. צרו קשר כעת.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

bottom of page