top of page
ליסינג רכבים חשמליים

בית >> פתרונות ליסינג >> ליסינג רכבים חשמליים

ליסינג רכבים חשמליים

המהפכה החשמלית כבר כאן. חושבים לרכוש רכב חשמלי? כיום, תג המחיר של רכבים אלו גבוה יותר ממקביליהם בעלי מנוע בעירה פנימית. הפתרון שחלק ניכר מהרוכשים בחרו, הוא שירות ליסינג לרכבים חשמליים.
 

בשנים האחרונות, אנו מזהים עלייה אדירה בפופולריות של הרכבים החשמליים. תעשיית הרכב משנה את פניה בעקבות מגמה זו ויצרנים חדשים רבים מציעים חלופות בנות קיימא לרכב המסורתי. מעבר ליתרונות הסביבתיים, החיסכון בהוצאות הדלק עשוי להיות משמעותי. עם זאת, לא פעם רכבים אלו מגיעים עם תג מחיר גבוה יותר. כדי להתגבר על אתגר זה, בוחנים נהגים רבים לרכוש רכב חשמלי בליסינג. האם אכן באמצעות ליסינג רכבים חשמליים עשויים להיות נגישים יותר? כאן נבחן את כל ההיבטים החשובים לקראת רכישה. 

צמצום משמעותי של העלות ההתחלתית

לעתים קרובות, החשש הגדול ביותר כששוקלים לרכוש רכב חשמלי, הוא מהעלות ההתחלתית. גם אם ניקח הלוואה או נרכוש את הרכב בתשלומים, כשעלות הרכב היא כה גבוהה המקדמה עשויה להיות כבדה. לא תמיד החיסכון ארוך הטווח בדלק יוכל לכסות הוצאה מידית כזו. בחירה בשירותי ליסינג תאפשר לך לצמצם משמעותית את העלות הראשונית הזו ולהפוך את ההחלטה למשתלמת.

בחינת צרכים ורצונות לפני הרכישה

לפני ששוקלים רכישת רכב חשמלי, כדאי להעריך האם ההרגלים שלך מצדיקים שינוי כזה. זה הזמן לבחון האם ביתכם מאפשר התקנת עמדת טעינה, האם החשמל בביתכם חד פאזי או תלת פאזי, והאם מרחקי הנסיעה הממוצעים שלך יאפשרו לך להגיע לעמדות טעינה בנוחות. הערכת זמני טעינה ממוצעים בהתאם לאורח החיים שלך יאפשר לך לקבוע איזה דגם יידרש לך והאם רכב חשמלי הוא בחירה ריאלית.

בצעו השוואת תנאי ליסינג

חשוב לקחת כמה שיותר הצעות מחיר ממספר ספקי ליסינג ולהשוות תנאים. גורמים כמו משך תקופת הליסינג, עלויות נלוות וכיסויים ביטוחים ותפעוליים הם מהחשובים ביותר שכדאי לתת עליהם את הדעת. בהזדמנות הזו, כדאי גם להכיר לעומק את תנאי האחריות, ולוודא שהן מכסות גם רכיבים ספציפיים של הרכב החשמלי כמו מצבר ומערכות בקרה. 

ליסינג רכבים חשמליים

ליסינג עשוי להציע אפיק נגיש ונוח יותר לרכישת רכב חשמלי. זוהי אופציה שכדאי לבחון היטב, אם תמיד רצית לאמץ פתרונות נסיעה ירוקים וחסכוניים יותר. כמו בכל רכישה משמעותית, הצרכים שלנו חייבים לעמוד לנגד עינינו. בדיקה קפדנית של התנאים המוצעים לנו אל מול המאפיינים האישיים שלנו, יאפשרו לנו לבצע רכישה משתלמת ומתאימה. 

טל חן - יועץ ליסינג

נעים להכיר, אני טל חן - יועץ ליסינג. אם את/ה מנהל/ת צי רכב, עצמאי או אדם פרטי המעוניין בפתרון ליסינג לרכב חשמלי - אני כאן עבורך. מגוון פתרונות ליסינג בהתאמה אישית לכל סוגי העסקים והחברות וגם ללקוחות פרטיים. צרו קשר כעת. 

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

bottom of page