top of page
ליסינג לעסק קטן

בית >> מידע מקצועי >> ליסינג לעסק קטן

ליסינג לעסק קטן

עצמאיים או בעלי עסק קטן? אחת מההוצאות המשמעותיות של העסק מגיעה מתחום התחבורה. בחירה בעסקת ליסינג מתאימה לגודל ולצורכי העסק עשויה לעתים לקבוע את הצלחתו. אז איך בוחרים עסקת ליסינג לעסק קטן?
 

כאשר העסק שלכם נמצא בתחילת דרכו, או שומר על היקף פעילות מצומצם לאורך זמן, אופני השימוש ברכב העסקי עשויים להשתנות מפעם לפעם. עם תקציבים מוגבלים וצרכים משתנים, אין פלא שעסקים קטנים כה רבים בוחרים באפשרות הליסינג. עם זאת, לא כל הסכם ליסינג זהה למשנהו. כאן, נראה כיצד לבחור בליסינג לעסק קטן שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

הערכת תקציב מקיפה

לפני שתיגשו אל חברות הליסינג, חשוב לבחון את מגבלות התקציב והצרכים הייחודיים שלכם. זה הזמן לבחון אילו סוגי רכבים ישרתו אתכם על הצד הטוב ביותר. זוהי הזדמנות לשדרג את הרכב ולייעד עבורו שימושים חדשים שיכולים למלא צרכים קריטיים. חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו משך העסקה וגובה התשלומים חודשיים המתאימים למגבלות התקציביות.

בחרו מסלול ליסינג לעסק קטן

ישנן חברות המציעות פתרונות ייעודיים לעסקים קטנים. חברות אלו יוכלו להבין יותר לעומק את האתגרים הייחודיים של העסק שלכם ולהציע גמישות מוגברת בתנאי העסקה, בשיעורי התעריפים ולא פעם גם בהיצע השירותים הנלווים שיהיו זמינים עבורכם. חברת ליסינג המנוסה במתן שירות לעסקים קטנים יכולה לספק תובנות והמלצות חשובות לייעול ההסכם ותאפשר למצות ממנו את המיטב.

קחו בחשבון עלויות תחזוקה וביטוח

חשוב לוודא שהרכבים הזמינים מתוחזקים כראוי בהתאם להמלצות היצרן כדי למנוע תיקונים יקרים ופגיעה בזמינות הרכבים. בנוסף, חשוב לוודא כי הכיסוי הביטוחי הזמין במסגרת ההסכם עונה על כל הסיכונים הפוטנציאליים הרלוונטיים לאופי הפעילות של העסק.

בדקו מה קורה עם תום ההסכם

לאורך כל תקופת העסקה, מומלץ לעקוב אחר תנאי הליסינג ולוודא כי תמיד נוכל להחליט אם לבצע רכישה, לשדרג או לקבל החלטה אחרת המועילה לארגון לאחר שההסכם יסתיים. על ידי מעקב מתמיד אחר כדאיות ההסדר, ניתן יהיה למצות את מרב הערך מהעסקה. ישנם יתרונות רבים שהעסק הקטן יכול להפיק מהסדר ליסינג מותאם אישית. הערכה מדויקת ומעמיקה של הצרכים והדרישות, תאפשר להתאים את הפתרון הבא לאחזקת הרכבים  עד לפרט הקטן ביותר.

טל חן - יועץ ליסינג לחברות ועסקים

נעים להכיר, אני טל חן - יועץ ליסינג. אם את/ה בעל/ת עסק קטן, עצמאי/ת או אדם פרטי המעוניין בקבלת הצעת מחיר לליסינג - אני כאן עבורך. מגוון פתרונות ליסינג מימוני וליסינג תפעולי בהתאמה אישית לכל סוגי העסקים והחברות וגם ללקוחות פרטיים. צרו קשר כעת.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

bottom of page