top of page
ליסינג ללא מקדמה

בית >> פתרונות ליסינג >> ליסינג ללא מקדמה

ליסינג ללא מקדמה

אז החלטתם שהגיע הזמן להשתדרג ולהחליף את הרכב לדגם חדיש יותר. בעבר כל מסלולי הליסינג דרשו מקדמה מצד הרוכש. לעומת זאת, כיום ניתן להשיג הצעות ליסינג ללא מקדמה. אם גם אתם תוהים איפה הקאץ', כאן תמצאו את הפרטים לאחת מהעסקאות המובילות בתחום.
 

ליסינג לרכב הפך כבר מזמן לאופציה הפופולרית ביותר לרכישת רכב בישראל. קהלי צרכנים רבים שבעבר נמנעו מרכישת רכב חדש, מגלים כי פתרון זה מאפשר להם ליהנות מכל היתרונות שבנהיגה בדגמים חדשים ומתקדמים, ללא הנטל הכלכלי והמחויבות ארוכת הטווח של הבעלות עליו. מכשול משמעותי אחד בדרך לרכישת רכב בליסינג הוא גובה המקדמה. בשנים האחרונות, החלו חברות רבות להציע ליסינג ללא מקדמה. כאן, ננסה להבין למי יכול להתאים פתרון כזה ועד כמה הוא כדאי. 

מסלול שצובר תאוצה

עד לאחרונה, מסלולי 100% מימון לא היו נפוצים וגם באלו, נדרשה מקדמה כלשהי. כיום מסלול זה הפך להיות אופציה ריאלית עבור צרכנים רבים. חלק מהסדרי הליסינג מאפשרים לאנשים לעקוף את המכשול הפיננסי של גיוס הסכום הראשוני - המקדמה. כך ניתן ליהנות מרכב באמצעות תשלומים חודשיים קבועים בלבד.

איך זה עובד?

כמו כל דבר בחיים, שום דבר לא מגיע ללא מחיר. אחרי הכול, המקדמה נועדה לכסות את הסיכונים של חברת המימון. משמעות הדבר היא שאם נבחר בליסינג ללא מקדמה, יהיה עלינו לשאת בתשלומים חודשיים גבוהים יותר וייתכן מאוד ששיעורי הריבית יהיו גבוהים יותר. בסוף זה עניין של יכולת ונוחות.

ליסינג ללא מקדמה, למי זה להתאים?

הפתרון מתאים בעיקר לצרכנים הזקוקים לסכומי כסף נזילים שאינם מעוניינים או לא יכולים להיפרד מכמות גדולה של מזומנים. הדבר אינו מעיד בהכרח על קשיים כלכליים. ייתכן שאנו זקוקים לרכב החדש על מנת לשדר תדמית של הצלחה לעסק בהקמה, אך זקוקים למזומנים נזילים לפיתוח הראשוני שלו. במקרים אחרים, משפחות חוסכות לבית, או מושקעות באפיקים אחרים וזקוקות לרכב תוך שמירה על הכנסה פנויה. בכלל התרחישים הללו, רכישת הרכב ללא מקדמה יכולה לפתוח הזדמנות חשובה ונוחה. 

מה חשוב לקחת בחשבון?

על אף שהפיתוי ברור, חשוב להבין בדיוק למה נכנסים. התשלומים החודשיים עשויים להיות גבוהים יותר, ועליכם לשקול את העלות הכוללת לכל אורך התקופה. בסופו של דבר, השאלה האמיתית היא האם אתם מעוניינים לשלם עכשיו או אחר כך. זוהי נקודה שחשוב מאוד להבין אותה. ייתכן שהאפקט הפסיכולוגי של הוויתור על המקדמה עשוי להרגיש כמו חיסכון, בעוד שלא פעם בטווח הארוך זו עשויה להיות עסקה פחות משתלמת. מצד שני, ככל שאין לכם את היכולת לשלם מקדמה, יש למסלול הזה לא מעט יתרונות. לכן, כל עוד תפעילו שיקול דעת ותבחנו את הצרכים שלכם מקרוב, תוכלו לקבל החלטה שתואמת את היעדים והנסיבות הייחודיות לכם. 

טל חן - יועץ ליסינג

נעים להכיר, אני טל חן - יועץ ליסינג. אם את/ה מנהל/ת צי רכב, עצמאי או אדם פרטי המעוניין בפתרון ליסינג מושלם - אני כאן עבורך. מגוון פתרונות ליסינג בהתאמה אישית לכל סוגי העסקים והחברות וגם ללקוחות פרטיים. צרו קשר כעת. 

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

bottom of page